Bereikbaar:

M: +31 6 21 86 10 02

U wordt binnen 24 uur teruggebeld.


info@mantelzorgkompas.nl
Loading...
Werkwijze 2018-07-02T15:15:44+00:00

1. Eerste contact

  • U kunt contact met mij opnemen via e-mail, het contactformulier of telefonisch.

2. Eerste gesprek

  • Het eerste gesprek met elkaar is telefonisch en is geheel vrijblijvend.

  • In dit gesprek bekijken we samen of ik iets voor u kan betekenen en of u mogelijk in aanmerking kunt komen voor een vergoeding voor mijn inzet.

3. Persoonlijk gesprek bij u thuis

  • Na het eerste telefonische gesprek kom ik naar u toe voor een persoonlijk gesprek.

  • We bespreken samen alle knelpunten op het gebied van zorg, welzijn, wonen, werk en financiën.

  • In overleg met elkaar maken we een globaal overzicht en kijken we welke taken prioriteit hebben.

  • Ik informeer u over de gegevens die ik van u nodig heb en wat ik ermee doe (Wet bescherming persoonsgegevens).

4. Afspraken vastleggen

  • U ontvangt een overzicht van de gemaakte afspraken per e-mail of post.

  • We houden regelmatig contact via e-mail, telefoon of whatsapp om de voortgang de bespreken.

5. Toestemmingsformulier

Voor aanvang van mijn werk voor u, verzoek ik u een toestemmingsformulier te ondertekenen. Hierdoor maakt u het voor mij mogelijk om namens u contact op te nemen met diverse organisaties en instanties.

6. Evaluatie

  • Als mijn werk erop zit verzoek ik u een evaluatieformulier in te vullen zodat ik mijn werk waar nodig kan verbeteren.

7. Factuur

  • Particuliere klanten stuur ik een factuur in overeenstemming met de gemaakte afspraken.

  • Indien de zorgverzekering vergoedt stuur ik een declaratie naar de zorgverzekering.

Te allen tijde houdt u als klant de regie in handen!

Praktische informatie

Tips en informatie landelijk en regionaal: Werken en mantelzorgen combineren: Vernieuwingen en innovaties: Persoonsgebonden budget:

Mantelzorgmakelaar/cliëntondersteuner:

Ineke Verhagen Bornemstraat 16 4826 DA Breda +31 6 21 86 10 02 Lid Beroepsverenigingen Mantelzorgmakelaars BMZM en Cliëntondersteuners BCMB Privacyverklaring en Algemene voorwaarden